خورشید

آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶ - دانش اموز
    very bad
کسب درآمد

.

.

.

Mohsen Chavoshi - Haa

Music : Mohsen Chavoshi

Arrengment : Koshan Hadad

Lyrics : Hossein Safa

.

.

.

.

.

متن آهنگـــــ

.

.

مثل گنجیشکی زیر برفا مونده

همه دلتنگیم پیش تو جا مونده

 

یه نفر اینجاست که تو رو دوست داره هنوز

که تو چهار فصل دلش برف میباره هنوز

 

یه نفر منتظره تو بهارش باشی

تا کنارت باشه تا کنارش باشی

 

یخ زدن دستای من زل زدن به رد پات

دستامو ها می کنم کو اجاق خنده هات

 

 

شاخه هام خشکیدن ریشه هام از دردن

شونه هام می لرزن استخونام سردن

 

یه نفر اینجاست که تو رو دوست داره هنوز

که تو چهار فصل دلش برف میباره هنوز

 

رد چشمامو نگاه کن دستامو بگیر تو دستات

یخ این دستارو وا کن خنده هات سبزه عیدن

خنده هاتو دوست دارم منو با خنده صدا کن

 

با یه ذره مهربونی من و پر کن از جوونی

کی بهار و دوست نداره عزیزم خودت میدونی

فصل فصل تو که عشقه چهار فصل من بهاره

.

.

لینک دانلود



دانلـــــــــــود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی