خورشید

آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶ - دانش اموز
    very bad
کسب درآمد

۱۱۴ مطلب توسط «علیرضا عباسعلی» ثبت شده است

محدود کردن گرافیک به افکت های فتوشاپ و صفحه آرایی و طراحی لوگو و نقاشی دیجیتال و آنچه که مرسوم است - هرچند که خود محدوده ی وسیعی را در بر میگیرد - جفاست به این مفهوم. تصویر سازی نیز به عنوان بخشی از گرافیک حوزه های مختلفی را در خود جای داده است. فراتر از آن تقسیم بندی گرافیک و تصویر سازی و هنرهای بصری دیگر همچون عکاسی نیز محدود کردن آنها و نادیده گرفتن ظرفیت های آنها در تعامل با هم است. شاید حتی بتوانیم گرافیک را به عنوان نقطه ای برای رسیدن این هنرهای بصری به هم و تلفیق آنها بدانیم. کارهای زیر نیز از این منظر که عکس هایی هستند که به نوعی میتوان آنها را تصویرسازی در جهان واقع و نه در پشت صفحه ی مانیتور خواند، حائز اهمیت هستند. فرای ارزش گرافیکی این تصاویر، ایده های آفرینش این تصاویر به تنهایی نیز ارزشمند است و چه کسی می تواند ارزش ایده در آفرینش آثار گرافیک را کتمان کند.
دنیای کودکانه ی زیر را از دست ندهید!

علیرضا عباسعلی

علیرضا عباسعلی

هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید

بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.

تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش

به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید

زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند.

مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

علیرضا عباسعلی
علیرضا عباسعلی

مشخصات:

1. جنگ افزاری است خودکار که بوسیله ناظم آتش بصورت خودکار و به ضامن در می آید.

2. با هوا خنک میشود.

3. با فشار مستقیم گاز باروت مسلح می شود.

4. با خشاب 20 تیری تغذیه میشود .

5. بوسیله نفر حمل میشود.

6. دستگاه نشان روی آن بسادگی قابل تغییر و تنظیم است.


علیرضا عباسعلی

مشخصات


علیرضا عباسعلی

Shreks Thrilling Tales 2012 دانلود انیمیشن کوتاه و جدید شرک Shreks Thrilling Tales 2012

نام انیمیشن : شرک Shreks Thrilling Tales

ژانر: انیمیشن . کمدی . ماجرایی

سال پخش : 2012

کیفیت : دی وی دی Dvdrip

 

خلاصه داستان : داستان های هیجان انگیز شرک و چند انیمیشن دیگر، باعث شده اینبار آنها باهم در یک فیلم جالبترین شخصیت های خود را نشان دهند …

Diffusé par Adcash
آموزش دانلود از Hipfile و uploadboy (لینک های کمکی ویوا دانلود)
علیرضا عباسعلی
علیرضا عباسعلی

## برای دانلود سری کامل انیمیشن‌های کوتاه «ماداگاسکار» اینجا را کلیک کنید ##

 

 

جشن کریسمس در ماداگاسکار   Merry Madagascar (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

علیرضا عباسعلی
علیرضا عباسعلی

نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. ویرایش و تغییر محتویات Edit and modify PDF contents : – ویرایش سریع محتویات فایل پی دی اف به صورت پاراگرفی – قرار دادن متون داخل یک باکس که قابلیت جابجایی آسان آنها وجود داشته باشد – تغییر فونت ، اندازه و رنگ متن فایل ها پی دی اف – قرار دادن چندین صفحه پی دی اف درون یک فایل یکتا – تنظیم صفحات و پارگراف ها و تغییر اندازه سایز صفحه – اضافه و حذف عکس و اشیاء درون فایل – بررسی کلمات جهت یافتن غلط املایی (مسلما مخصوص انگلیسی) – اضافه کردن واترمارک جهت کپی رایت – ساخت بوکمارک جهت دسترسی سریعتر به فایل ها – اضافه کردن هدر و فوتر به فایل ها – و… Convert PDF to ePub, RTF, and HTML file formats تبدیل PDF به EPUB، RTF، و فرمت های فایل های HTML ایجاد پی دی اف با سازگار با استاندارد فایل های پی دی اف Create industry-standard compliant PDFs : – پشتیبانی از بالای ۲۰۰ فرمت مختلف جهت تبدیل به پی دی اف – ساخت فایل پی دی اف با کلیک راست کردن برروی آن – پشتیبانی از استاندارد ISO 32000-1 / PDF 1.7 و در نتیجه سازگاری فایل ایجاد شده با تمامی نرم افزارهای مربوط به پی دی اف – و… جستجو و جایگزین کردن در سراسر اسناد پی دی اف Search & Replace Across PDF documents: – جستجو کلمات درون کل فایل پی دی اف – جستجوی حاشیه نویسی ها، لینک ها و متن درون فایل – یافتن متن و جایگزین کردن آن با متن دیگر با امکان تغییر رنگ و فونت و اندازه آن متن – و…

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.10

 

 

 

 

علیرضا عباسعلی

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

 

علیرضا عباسعلی

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت اکتبر ۲۰۱۳|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Oct 2013

 

علیرضا عباسعلی

نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.11.32.102

 

 

 

علیرضا عباسعلی

نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past PC-FLT

 

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 

علیرضا عباسعلی