خورشید

آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶ - دانش اموز
    very bad
کسب درآمد

http://ggwallftw.com/wp-content/uploads/2013/05/State-of-Decay-Wallpaper.png


بازی State of Decay یکی پرفروشترین بازی در شبکه XBLA می باشد که نمرات خیلی خوبی هم از سایت های معتبر گرفته است. این بازی Open-World می باشد که در سبک Post-Apocalyptic که زامبی ها در تمام محیط آن دیده می شوند. استقامت و سلامتی محدود، باعث می شود تا شخصیت بازی در طول گذر شب و روز خسته شود، چرا که در حین بازی باید کارهای زیادی را انجام دهند و در هر لحظه ممکن است با زامبی ها مبارزه کنید.در این بازی باید نجات یابید، پس باید راه های آن را پیدا کنید، چون گیم پلی شما را درگیر مسائلی می کند که در آن ها همیشه باید راه های جدید و مسیرهای مختلف برای زنده ماندن و بازی کردن را انتخاب کنید. می توانید برای خود تجهیزات مختلفی پیدا کنید و با دیگر یارانتان به اشتراک بگذارید. هدف اصلی شما در State of Decay این خواهد بود که با سایر بازیکنان دیگر که آن ها نیز نقش بازماندگان را ایفا می کنند، یک گروه و جامعه قوی را در یک دنیای آخر الزمانی خلق کنید. اما روند بازی به شکلی است که این کار آسان نخواهد بود.

داستان
داستان SoD بسیار باز روایت می شود و کارهای زیادی را در آن انجام می دهید که روی روند بازی تأثیرگذار هستند. در ابتدا شما در نقش فردی به نام مارکوس (Marcus) قرار می گیرید که به شکار رفته و زمانی که از سفر بازمی گردد، متوجه می شود که دنیا، دیگر آن چیزی نیست که او تا چند روز قبل می شناخت. مارکوس با افرادی روبرو می شود که خودشان را به شکلی از حمله زامبی ها نجات داده اند و برای زنده ماندن تلاش می کنند. پس از اولین مأموریتی که انجام می دهید، گروهی مورد حمله زامبی ها قرار می گیرند و زمانی که مارکوس به سراغ آن ها می رود، همه مرده اند و طی اتفاقی، یکی از دوستانش هم زخمی می شود و احتمال تبدیل شدن او به زامبی نیز افزایش پیدا می کند.مارکوس به همراه گروهی کوچک، خودشان را به مکانی تازه می رسانند، اما متوجه می شود که برای نجات دوستش باید خودش دست به کار بشود، چرا که اگر برای او دارو پیدا نکند، سایرین او را قبل از اینکه به زامبی تبدیل شود، می کشند. داستان بازی به شکلی طراحی شده که شما باید روی مأموریت ها تمرکز کنید و کارهای مختلفی انجام دهید. اینکه چگونه وارد جزئیات می شوید، به خودتان بستگی دارد و شما هستید که می توانید هیجان بازی را بیشتر یا کمتر کنید. دنیایی که در آن داشتن دارو، غذا و سلاح مهمترین نقش را ایفا می کند و زامبی ها نیز در کمین هستند، شرایط را برای زندگی، بسیار سخت کرده است. البته باید اشاره کرد که شما در SoD فقط کنترل یک شخصیت را به عهده نمی گیرید و این امکان را دارید که داستان را با افراد دیگر نیز دنبال کنید.

گرافیک
SoD با استفاده از موتور CryEngine 3 ساخته شده و سازندگان آن توانسته اند تا یک دنیای Open-World قابل قبول را خلق کنند. سعی شده تا محیط های بازی خالی رها نشوند و جزئیات خوبی در آن ها قرار گرفته اند. مناظر طبیعی و محیط های جنگلی، ظاهر بسیار مطلوبی به بازی بخشیده اند، اما کیفیت بافت ها چندان بالا نیست که البته با توجه به دانلودی بودن بازی، می توان از آن چشم پوشی کرد. با این حال، کمی دیر پردازش شدن آیتم ها و بافت ها را در بازی مشاهده می کنیم. طراحی شخصیت ها بد به نظر نمی رسد و ما شاهد مدل های قابل قبولی در این قسمت هستیم. تنوع محیط ها بسیار مناسب است و دنیای Open-World بازی قسمت های مختلفی را در بر می گیرد. تنوع زامبی ها و جلوه های ویژه برای از بین بردن آن ها در سطح معقولی قرار دارند. انیمیشن های شخصیت ها نیز راضی کننده هستند و برای کارهای مختلف حرکات مجزایی برای آن ها طراحی شده اند. چرخه روز و شب نیز زیبایی خاصی به بازی بخشیده و محیط ها در مواقع مختلف بسیار جالب توجه به نظر می رسند. البته سایه ها در این بازی چندان با کیفیت نیستند و بسیار لبه دار جلوه می کنند.

موسیقی/صداگذاری
موسیقی های زیبای این بازی توسط جسپر کید (Jesper Kyd) ساخته شده است. او به خوبی توانسته قطعاتی ارکسترال را با المان های آخر الزمانی ترکیب کند تا حس Survival Horror خوبی را در SoD شاهد باشیم. آهنگ های خوب این عنوان باعث شده تا حس اکشن و مبارزه ها نیز در سطح بالایی قرار داشته باشد. صداگذاری روی شخصیت ها نیز بد نیست و توانسته نیاز بازی را برطرف کنند. دیالوگ ها به خوبی روایت می شوند و افکت های صوتی و صدای طبیعت نیز به گونه جالب توجهی در بازی قرار گرفته اند.

گیم پلی
SoD در بخش گیم پلی واقعاً خوب ظاهر شده و نوآوری‌ های بسیار جالبی را در آن مشاهده می کنیم. این بازی بیشتر از اینکه به عنوان هایی مانند Dead Island و Left 4 Dead شبیه باشد، خودش را به عناوینی مانند I Am Alive نزدیک کرده است. البته آنقدر در گیم پلی چیزهای نو دیده می شوند که نمی توان آن را یک الگوبرداری دانست. محیط وسیع SoD باعث شده تا در هر گوشه آن، کاری برای انجام دادن باشید و می توانید در هر قسمت، راهی برای تکمیل مأموریت خود پیدا کنید. داشتن کمک های اولیه، آب و... نقش مهمی دارند و به همین دلیل باید تمام ساختمان ها، چادرها و مکان هایی که قبلاً انسانی در آن زندگی کرده را جستجو کنید.شاید در خانه ای که وارد آن می شوید، تنها نباشید و زامبی ها در کمین شما باشند. استفاده از سلاح های سرد بسیار کارآمدتر از سلاح های گرم هستند، چرا که کلت و یا مسلسل با صدایی که تولید می کنند، نظر دشمنان را جلب می کنند. مأموریت ها شما را به چالش می کشند. آیا حاضر هستید برای نجات جان دوست خود، دست به هر کاری بزنید؟ این موضوع یکی از المان هایی است که در SoD با آن روبرو می شوید. باید مکان های مختلفی را برای زندگی انتخاب کنید و دست شما برای چنین کاری کاملاً باز است. در ابتدا، محیط را تا محدوده خاصی پاک سازی می کنید و سپس می توانید از آنجا به عنوان مکان امن خود استفاده کنید.در طول بازی، ممکن است با گروه های نجات یافته دیگری روبرو شوید و می توانید منابع خود را با آن ها تقسیم کنید. می توانید در عوض تحویل آب و دارو، برای خود مهمات تهیه کنید. حتی این توانایی را دارید که گروه های دیگر را نجات دهید و یا افراد آن ها را به تیم خود اضافه کنید. در SoD المان های نقش آفرینی و MMO نیز دیده می شوند و به همین دلیل گیم پلی بازی لذت بخش تر شده است. شما با انجام کارهای مختلف، قدرت شخصیت اصلی را افزایش خواهید داد و می توانید از سلاح ها و تجهیزات بهتری استفاده کنید. در این بازی بیش از 99 سلاح گرم و سرد وجود دارند.

منبع: پردیس گیم
 

 

سیستم مورد نیاز

OS: XP SP3
Processor: Core 2 Duo 2.4GHz (E6600) / Athlon X64 3400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 2600 XT / GeForce 9600 GSO / Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

مشخصات

شرکت سازنده: Undead Labs
حجم فایل: 1720 مگابایت
تاریخ انتشار: 23:15 - 92/7/3
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

لینک های دانلود

اطلاعاتحجم: 1720 مگابایت
اطلاعات نسخه کرک شده 3DM
دانلوددانلود - بخش اول
دانلوددانلود - بخش دوم
دانلوددانلود - بخش سوم
دانلوددانلود - بخش چهارم

رمز فایل

www.p30download.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی