خورشید

آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶ - دانش اموز
    very bad
کسب درآمد

Mohsen Chavoshi - Lebase noo

Music & Arrengment : Mohsen Chavoshi

Lyrics : Hossein Safa

 .

.

.



متن آهنگــــــــــــــــ

.

.

.

نه هوای تازه و نه لباس نو می خوام

هفت سین من تویی من فقط تو رو می خوام

دلم امشب از خدا جز تو هیچی نمی خواد

کاش یکی ما دو تا رو باهم آشتی می داد

شب عیدی آسمون وقتی که می باره

بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره

ببین امشب قلبم مثل آینه روشنه

آینه زلال من دیدن عید منه

سال نو یعنی تو وقتی از در تو میای

نذر کردم امشب سفره چیدم که بیای

شادی از تقویمم بی تو رفت و برنگشت

انتظارت منو کشت توی سالی که گذشت

.

.

.

لینکـــ دانلـــود

.

.

.

دانلـــود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی