خورشید

آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶ - دانش اموز
    very bad
کسب درآمد

.

.

.

Mohsen Chavoshi - Divare Bi Dar

Music & Arrengment : Mohsen Chavoshi

Lyrics : Hossein Safa

 .

.


.
.

.

متن آهنگـــــــ

.

.

توی این خونه پوسیدم خدایا

مگه دیوار اینجا در نداره

چقد باید تحمل کرد بی‌عشق

مگه دنیا در و پیکر نداره

چشام کم سو شد ازبس گریه کردم

نمیدونم کی از این خونه میرم

دارم میپوسم و چشم انتظارم

دارم میمیرم و از رو نمیرم

هی سر به راهتر

هی سر به زیرتر

هی گوشه گیرتر

هر لحظه خسته‌تر

هر لحظه تلخ‌تر

هر لحظه پیرتر

دنیای من تویی

دنیا ولی میگن زندون مومنه

اخه چجوری از خیر تو بگذرم

این غیر ممکنه

درست از اولین باری که رفتی

درست از اولین باری که مردم

درست از اخرین برگی که باختی

درست از اخرین دستی که بردم

درست از روز اول رفته بودی

همون روزی که من از دست رفتم

عزیزم عشق تو بن بست من بود

منم تا اخر بن بست رفتم

هی سر به راهتر

هی سر به زیرتر

هی گوشه گیرتر

هر لحظه خسته‌تر

هر لحظه تلخ‌تر

هر لحظه پیرتر

دنیای من تویی

دنیا ولی میگن زندون مومنه

اخه چجوری از خیر تو بگذرم

این غیر ممکنه.

.

.

لینک دانلـــود

.

.

دانلــــــــود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی