خورشید

آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶ - دانش اموز
    very bad
کسب درآمد

Mohsen Chavoshi - Mahi Siahe Kocholo

Music : Mohsen Chavoshi

Arrengment : Amir JamalFard

Lyrics : Hossein Safa

.

.


.
.

.

متن آهنگـــــ

.

.

.

 

از خواب پا شدم امروز.

چشمای بستتو دیدم.

ماهی سیاه کوچولو.

تنگ شکستتو دیدم.

 

دیدم همین که میخونم.

تاریخ تشنگیهاتو

دریاچه های خشکیده.

خون گریه میکنن با تو.

 

اخبار داغو میخونم.

هرچند خوب میدونم.

داغی که رو ارس مونده.

این کوه سختو لرزونده.

 

نه شعر آذری گفتم.

نه خون آذری دارم.

نسبت به مردمت اما.

حس برادری دارم.

رنجور آذربایجان

معصوم آذربایجان

مغرور آذربایجان

مغمموم آذربایجان

رنجور آذربایجان

معصوم آذربایجان

مغرور آذربایجان

مغمموم آذربایجان

 

از خواب پا شدم امروز.

چشمای بستتو دیدم.

ماهی سیاه کوچولو.

تنگ شکستتو دیدم.

 

دیدم همین که میخونم.

تاریخ تشنگیهاتو

دریاچه های خشکیده.

خون گریه میکنن با تو.

 

اخبار داغو میخونم.

هرچند خوب میدونم.

داغی که رو ارس مونده.

این کوه سختو لرزونده.

 

نه شعر آذری گفتم.

نه خون آذری دارم.

نسبت به مردمت اما.

حس برادری دارم.

رنجور آذربایجان

معصوم آذربایجان

مغرور آذربایجان

مغمموم آذربایجان

رنجور آذربایجان

معصوم آذربایجان

مغرور آذربایجان

مغمموم آذربایجان

 .

.

.

لینک دانلود

.

.

.

.

.

دانلــــــــــود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی